Pages

mandag 8. desember 2008

Blogg om Blogg

For å reflektera over denne bloggen har eg blitt tvinga til å reflektera over min eigen læringsprosess. Dersom eg har oppfatta formålet med blogginga rett er det eit ledd i at me skal læra pensum, og me skal læra å reflektera over pensum og laga det til vårt eige.

For min del er bloggen ein slags oppsummering over det eg har lese og det me har gått gjennom på skulen. Eg har prøvd å veksla litt i uttrykksform, noko som for min eigen del gjer det både kjekkare å skriva blogg, og eg hjelper meg sjølv til å læra pensum betre. Bloggen min handlar og ganske ofte om å fokusera på eitt av momenta me har gått igjennom.

Når det kjem til repetisjon av Imsen i bloggen er eg ikkje stort fan av dette. Dei andre bloggane eg les fangar best merksemda mi når det er ei meiningsytring eller fokus på eitt av tema for veka. Då er dette med og hjelper meg med å fordøya pensum, og eg vert tvinga til å leggja meg opp ei eiga meining om det som vert skrive om.

Tid og deadline for bloggen synest eg fungerer betre etter fristen vart utsett til søndagen. Dette betyr at bloggen ikkje i like stor grad treng vera eit stressande moment, og det er lettare å få inspirasjon til kva ein vil skriva om. Mange gonger kan det vera slik at eg ein skriv for å bli ferdig, mens når ein har litt betre tid kan ein gjera seg meir flid og utfallet vert også kjekkare for mottaker.

Alt i alt er eg positivt innstilt til å skriva blogg. Det tvinger meg til å halda meg oppdatert i pensumlitteraturen og reflektera over det etterpå. Sjølv om nokon av innlegga mine kan verta keisame synest eg dette er ein fin måte å ytra meiningar og kommentera andre sitt arbeid. Eg er ikkje negativ til å halda fram med dette til våren.

1 kommentarer:

Steinar sa...

Heilt eining i at det er bloggane med grunngjevne eigne meiningar som er dei beste! Lukke til vidare med blogginga!